Segt

Det går väldans segt att blogga nu för tiden känner jag...
men på senaste tiden har jag knappt vart hemma känns det som =S
har spenderat mycket tid i hagsätra sen jobbat...så med andra ord har jag
typ bara sovit hemma... =S om ens det ibland har det hänt att jag stannat
kvar i hagsätra också =) hehe

kom nyss hem.. Inte mycket har hänt försöker jobba så mycket som möjligt
men ändå så vill man ha fritid och kunna slappna av också =/ men men
båda delarna går ju ej behöver ju pengar =)

Har börjat med mina körlektioner nu...så nu är det full fart, har bokat så att
det blir som en intensiv kurs typ med bara körningar...
eftersom teorin är ju redan avklarad =D så sköööönt =P

Så snart har jag det!!

Nä nu ska jag kolla på tv, och mysa med kissarna... stackars har knappt
sett mig de senaste dagarna... dom börjar väll undra om jag ens bor kvar =P

Hare Gött!!

Kommentera inlägget här :