1 av 3

Så klarade man teorin igår då!! Wohooow!
1 av 3 avklarat nu. skönt skönt... Nu är det bara att köra på, så ska jag nog ha
körkortet innan sommaren är slut ialf =)

Vädret är helt sjukt asså...det är ju as varmt! Satt ute hela dagen iförrigår och igår
sjukt skönt, så blev man lite bränd också =P fastän det inte krävs speciellt mycket
för att jag ska bränna mig hehe men men
Idag ska jag åka prov jobba i stan! ska jobba där typ heöa sommaren, inget CSN
ju, så då måste man få pengar från andra håll =P

Imorrn gäller det! Wiii!
Köpte as snygga skor igår! 98 kr, sjukt billigt. guldiga var dom =)
Imorgon blir det dags för min outfit som jag bara har läääängtat efter att få ha på
mig =) ha!

Syrran kommer idag från Umeå! Sk abli så kul å träffa henne =)

Nu ska jag dra!

Bye!

Kommentera inlägget här :