Fredag idag!

Dagens seminarium missuppfattade jag nog lite sådär smått hehe
men jag gjorde mitt bästa, jag kände ialf att jag fick ut något av det =P

Jag kom hem runt 13 då hade S och bror precis vaknat så jag köpte med mig
lite frulle så käkade vi tillsammans =)
Sen fick jag ett samtal från T om att hon ville ha sällskap till förlossnings blablabla
på SÖS för det kanske vr risk ör att förlossningen hade att igång efter en lite spark
i magen av Nici, och hon är ju inte beräknad förens i APRIL så aa var
tvungen och kolla det =P Men som tur va såg allting bra ut, men det og sån jäääävla tid
där, sjuuukt som på akuten, jag somna nästan haha

Hämta Nici på dagis vid 5, Såååååååååå sööööt hehe var hemma vid 6

S ska ut ikväll så hjälptte han att fixa till sig och käka snabb middag innan han drog iväg..

Själv blir det jag Sess Mina kakor och min Fanta framför Tvn heeeela kvällen,
känner inte för så mycket mer =P ska bli såååå skönt!

Nu är det Let´s Dance!! Bye!!



Kommentera inlägget här :