Midsommar alltid lika mysig!

Japp Midsommarafton böev riktigt mysig!
Totalt var vi väll runt 40 personer under midsommarkvällen...
Dagen spenderades åt att förbereda all mat och godsaker som senare
skulle mätta våra magar =)
Jag togt tag i häcksaxen och gav mig ut i skogen med Tove och Jossan för
att plocka tillbehör till majstången =) Det blev en hel del björkris samt en
del blommor, dock ite så mycket oliak sorter men men =P det få la duga...
Det var ett jävla bök att ta sigg upp och ner i dikena med denna mage må jag
säga, men fram tog jag mig, och björkris vart det =)

Majstången blev riktigt fin dessutom ;-) riktigt duktiga var vi!

Sen blev det massa sång och dans, ska se om jag får tag på lite bilder, klumpig
som jag e glömde jag ju min egen kamera, men lite bilder kan jag nog få tag
på ska ni se =)

Nu ska jag tvätta Bilbarnstolen =)

Hörs sen!

Kommentarer :

#1: Ticca

Hej kom hot och hämta en 3hjuling...

puss

skriven
#2: Ticca

Hej kom hot och hämta en 3hjuling...

puss

skriven
#3: Ticca

kom hit ska det vara =)

skriven

Kommentera inlägget här :