Jasså du

Jaa men tyvärr så blev det inget uppbyggande av skötbordet idag =(
Det står just nu i hallen och tar massa onödig plats, Shammi skulle ju
fixa men jag hade inte gjort plats för den, så då blev det minsann svårt...
Men nu attans har jag minsann gjort plats, så imorgon ska den upp!
Vill ju förbereda och lägga i alla fina kläder vi fått och sådär =P
Sen ska vi bara fixa plats åt bebis sängen, det ska bli kul och se hur det
blir =) men det blir säkert super, vi tar det då när sängen kommer =)

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och filosofera, trött som en åsna...
kommer nog inte bli så mycket filosofering kommer nog decka ganska
snabbt är såååååå trött nu i sluttampen =/ men men imorgon är det nya
tag minsann!

God natt!

Kommentarer :

#1: Tina

Hej!!

Kom på att jag inte grattat dig än, så GRATTIS

till körkortet!!! Gud vad kul, du är så duktig ;)

Hoppas allt är bra? Vi ses väl nästa fredag? då är det brännboll :)KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :