Julskinka, Knäck, BIO!

Fredan var as skön, det började tidigt på morgonen eftersom jag skulle va med i nån under sökning bababa (pallar inte berätta skit tråkit =P) så 8:45 va jag i huddinge på karolinska universitetet. Sen till shams hämta upp honom i skolan, till Tumba fixa lite ärenden i Tumba, blev inte av åkte tillbaka hem för att stanna ett tag, hann lägga upp lite grejer på tradera =P sen till Tumba igen göra det jag skulle göra för att seeeeeen till det bästa av hela kvällen ta mig till Teemu där min kära vän Jossan stod och gjorde JULSKINKA!!! Finns de nå godare? nope don´t think so!
Och KNÄCK, satan i gatan va gott de e! Duktig va hon =P Och sen på BIO med Jossan, Ems och Lana för att se Luftslottet som sprängdes AS BRA! Jag älskar alla tre filme super bra. Något jag varmt rekomenderar att titta på.

Men sen blev det inte roligt POLISKONTROLL! haha nervös va jag, min första men det var bara random koll med körkort och blåstest men ÄNDÅ, det kunde vart nå annat haha sen hemma typ 1 och Decka framför Vänner, (som alltid) haha

Skön va! Så hur va din Fredag?

Kommentera inlägget här :