Umeå 2010

Äntligen har vi Landat hos vår underbara syster i Umeå, en resa man sett fram emot =)
Samirs och Jennys första visit här uppe hos syrran och Lionells första flygtur!!
Kan ju säga att jag var typ orolig hela natten för en resa som gick hur bra som helst, han va vaken under lyftet sen väl uppe i luften så somna han, så det gick ju toppen =P Bra första gång för att flygadet tog ju bara typ 50 minuter =P
Så nu e vi hära,har redan vart i väg till stranden här, dock blåste det en hel det, men det ska krävas snöstorm för att Lionell inte ska vilja bada tro mig, han badar i alla väder och i alla tillfällen han får chans. Han tycker det är sååå kul min sötnöt!!

nu väntar middag sen blir det minigolf, och självklart (kan jag säga redan nu) så är det ju jag som vinner ;-)
Sen blir det nog bara chill pill, för att sen imorgon åka iväg till stugan i Övik å åka båt, grilla och spela sällskapsspel =P Kan det bli bättre?

Idag kommer mina underbara tjejor hem efter en (hoppas jag) underbar vecka i Egypten, exakt samma ställe som jag å shams va på 2008. Lite kulit sådär. Men det kommer dröja ett tag innan man får träffa don =/ Komme rju hempå söndag å dom drar ju till Halmstad nu i början av veckan, så. Men vi tar det när vi kommer hem =)

Nu ska jag kolla om, jag kan hjälpa till med nått =P
Ciao så länge!

Kommentarer :

#1: Q

A ja e hemma när du kommer hem iaf..

skriven

Kommentera inlägget här :