Söndag

Idag blir det till att åka hemtill vackra Stockholm. Både tråkigt och ganska skönt =)
Det har vart riktigt mysigt, det har vart Twister, Skipbo, Kortspel, och Sharader, så vi har vart sysselsatta iprinsip hela helgen =P

Imorgon är det ny vecka, med massa träning.
Vi börjar måndagen med Box, vi hade tänkt gå på Afrikansk dans men det var inte alla som ville =P så det blir Box 19:30 , lika glad e jag för det!! På tisdag blir det CoreBoard igen då kör vi 17:30!!
Sen på Onsdagen får jag se om det blir vilodag eller en tripp till Gymmet och på Torsdagen kör vi BodyPump igen =) kl 19:30. Så på fredag får jag se om jag pallar gymma... hehe för i helgen jobbar jag så då finns det ingen tid till träningen =( men men...

Såså ser min vecka ut!! =)

Och självklart Mor!!! Då måste jag bara se till att få barnvakt!!hehe fan va kul!! Saknar er!

Nu ska vi städa undan lite.
BYE

Kommentera inlägget här :