Så Så e det =)

Ja som sagt det går lite segt med bloggandet, men jag tar ju internet via min Iphone till datan, å bland vill den bara inte funka, så no internet, no blogging =) hihi
Och jag väääägrar mobil blogg, varför? Liten text, liten skärm, pillrit med knapparna å allt tar för lång tid =) Därför.

Veckan som va var jag ledig heeela veckan!! I och med Sommar=massa jobba för Lindah =P Massa job = Massa pengar haha å det behövs belive me =P

Tiden går så fort och det är så varmt så att jag döööör! Sjukt att man måste jobba dessa soliga dagar, så nu förstår ni nog varför jag e så blek, för det är ENBART därför jag är en blekfis hahaha ( haha kanske inte) men ändå!
Jag tog vara på denna vecka, vi va å bada Lionell fyllde år, han är redan 1! svårt å tro att för ett år sen låg jag med ett spädbarn i famnen orolig för hur det skulle gå med denna nya lilla vackra människa i världen, en son, någon som JAG ska ta hand om som JAG ska uppfostra nån som kommer finnas där livet ut som kommer va beroende av mig iallafall dom kommande 18 åren =P

Sjukt, men ett år har gått och det är det hitills bästa året i mitt Liv, hur man stegvis ser hans utveckling från att ha helt okontroll till att nästan kunna gå, så mycket som händer, å det har inte slutat, det händer nya saker hela tiden! Så underbart, den senaste tiden har jag bara tänkt tillbaka på förlossningen å den första tiden fram tills idag å jag har kommit fram till att jag ska föda barn så länge jag bara kan, så länge ekonomin tillåter det. Barn är nog det bästa som finns! Och efter allt, har jag ÄNTLIGEN bestämt mig, nästa vår söker jag in till Sjuksköterske utbildningen till Hösten 2011 å då kör jag hårt 3 år! Sen efter några år som sjuksköterska ska jag vidare utbilda mig till Barnmorska för att själv få vara med att föra nya liv till världen =)

So thats my plan!

Kommentera inlägget här :