Lördag Party

Idag blir det att fira min kära vän Jussäään! Hon blir hela 23 år OMG 23 år kan ni fatta! Hon e närmre 25 än 20 hahaha nee skoja bara, 23 e ingen ålder!!! Hon är lika snygg som hon va för 3 år sen! Det kommer ta tid innan den pinglan åldras! =)

Så nu e jag här i väntan på middag, det blir bakad potatis med olika röror =) Jag är inte sådär jätte hype på bakpotatis, men i will try, hon har tagit fram lite biffar till mig också =) så det blir nice...

Senare blir det väll utgång, var j på B-day party igår kom hem vid typ halv 3  sen upp å jobba, så e lite sliten, e inte van you know. "gammal" morsa vettu hahaha skämt å sido, köpte en klänning i veckan som jag ska ha ikväll En Leopard från H&M 149 skiiit bra!



Jag vill ju inte shoppa för mycket nu innan London!!! Yeah that´s right you heard me London Baby! Nu på torsdag drar vi iväg till en massa Shopping i will die! ska bli sååå kl!

Ne nu ska jag inte va för Osocial! Se yah leater!

Kommentera inlägget här :