Vagnen beställd!!

Min kääääära vagn är äntligen bestämd och beställd =D
Det blev efter mycket om och men en Phil & Teds =P Jag har ju heeela tiden varit skeptiskt mot den att barnet ligger "under" och "gömd" och att den har tre hjul. Men sen har vi diskuterat å diskuterat och så har vi diskuterat lite till och kom då fram till att det bara blir krångligt med den breda som jag från början ville ha. Om jag lämnar lionell på dagis och bara har ett barn, så måste jag ändå släpa runt på en bred och på bussar, tåg, affärer, cafér aa you name it.  Sen kan det ändå vara lite bra att ha den lilla lite skymd från alla möjliga sorters intryck som man stöter på i framåtvänd barnvagn.

Men sen var det ju det här med tre hjulOCH en liten detalj till ingen suflet på syskonsitsen =/ I hate it!! Så kollar jag runt på nätet och hittar en Phil & teds HAMERHEAD!!! Den Har 4 hjul 2 svängbara fram OCH suflet på syskonsitsen!! Alltså som gjord för att jag ska vilja ha den!! haha
Sååååå fin och jag är sååååå nöjd =D
Här e en bild!!
Sen fram tills bebisen kommer och när Lionell har växt ur den är den en perfekt Singel vagn också =D

Kommentarer :

#1: viktoria

Hej undrar vart du beställde den vagnen? Vart jag än hittar den så är syskonsitsen utan suflett::S



kram

skriven

Kommentera inlägget här :