Snacka om seeeega

Blir så trött på dessa människor som jobbar på Försäkringskassan.
När man ringer så har man plats 257 i kön, sen väl framme så rekomenderar dom att man ska skaffa e-legtimation för att ens ärende ska hanteras snabbare och lättare. Fine, när jag väl får min data som vart på reparation så skaffar jag e-legitimation till både mig å shams.
Jag fixar mina ärenden via nätet och har dom fått in alla uppgifter som de behöver ska det ta max upp till 30 dagar att handlägga ens ärende, fattas det något hör vi av oss till dig. Okej bra.
Okej nu har det gått snart 1,5 Månad, ingenting har hänt, inga pengar har betalats ut OCH dom har inte hört av sig =S Vad är det som är så svårt? Sen nu under sommaren har dom sina avikande telefon öppetider, mån - fre 8 - 16, och dom är ju inte dom mest passande för tex en som jobbar 8 - 17. Och när man väl tar sin tid att ringa så får man sin köplats 257, och vem har tid att sitta så länge????????


Okej man loggar in på hemsidan igen, för där rekomenderar dom ju att man ska "Fråga Hanna Först!", men hon är för det första en Digital kundcentermedarbetare vilket betyder att vad man än skriver så ändrar hon på frågan helt och ger ett svar som absolut inte hjälper en ett piss eller så förstår hon inte överhuvudtaget vad det är man menar. Vad är det för vits med att "Fråga Hanna Först!" då?????? Att fråga Hanna och få svar av henne är typ som att ställa frågan till Lionell 2 år, om man inte tom får bättre svar av honom hahaha
Jävla snurrade människor!!
Gaaaaaaaaah jag blir tokig!!

Men vem borde inte veta bäst än Försäkringskassans kära Hanna????

Aja va bara tvungen att få ut lite aggressioner Sorry, *pusta ut* *andas* så nu e jag lugn =D
Nu måste jag passa på att vila lite medan både Lionell och Shams har somnat =P
Ciao!

Kommentera inlägget här :