Jag ger upp!

Det var inte min dag igår helt enkelt.
Vi var i Tumb igår jag och Emmie, och allt började när Emmie åkte hem.
Jag satte mig för att vänta på bussen, Lionell ocg Kian låg i vagnen, jag satt och höll på med min mobil och sen ville Lionell hoppa ner. Jag lägger ifrån mig mobilen brevid mig på bänken hjälper honom ner. I samma veva kommer ju självklart bussen. Så det ända som jag tänker på då här ju att ta Lionell i handen och gå på bussen.
Kvar på bänken ligger min mobil.
Och jag åker fint iväg med bussen.
När jag sen hoppar av i Alby för att ta nästa buss är det fullt där fram så jag ska på där bak.
Min vagn är full så det är svårt att komma på men självklart är det ingen som hjälper till. Väl på efter mkt bök stängs dörrarna och bussen åker iväg. Då hör jag Lionell "Mamma Utti" (snutten) och pekar på dörren. Då har han tappen den på busshållsplatsen.
Så det vart ett helvete där me!! Gaaaaah det här händer inte tänkte jag. Va fan gör jag nu utan mobil och utan Lionells snutte. Tillslut löste det sig med att lionell kunde låna Kians och hans somna.
Som tur är har vi en extra hemma.
Men det var min härliga dag igår.
SO LOVELY

Kommentera inlägget här :