All kärlek rakt tillbaka till er kära läsare!

Igår öppnade jag upp mig och delade med mig av min historia jag har bakom mig och jag säger bara WOW. Vilken respons jag har fått, det har inte ens gått 24 timmar och 386 st har läst mina inlägg, jag har fått otroligt fina kommentarer om hur starkt det är av mig, hur inspirerande min historia är, och folk har tackat mig för att jag delar med mig.

Det är jag som ska säga tack, det är otroligt inspirerande och motiverande att se att det jag gått igenom inspirerar andra.
Jag hade ett stort stöd av andras berättelser när jag själv gick igenom allt det här, så min tanke var att det är viktigt att dela med sig och få andra att inte känna sig ensamma, tillsammans är vi starka!

Tack, Tack, Tack!
Mitt mål är att fortsätta inspirera och hjälpa andra och vara en fantastisk lärare!

ALL KÄRLEK RAKT TILLBAKA TILL ER KÄRA LÄSARE!

Kommentarer :

#1: Alice

Hej har du en mail skulle vilja stälan en fråga til dig, asså kontakt mail

Svar: hej! absolut! [email protected]
Lindah

skriven

Kommentera inlägget här :