Jag dör så roligt!

Hörde nyss en vits på Babsans program på 4an å jag dooog så rolig den va. Ska dra den för er å hoppas den blir lika rolig =) ska göra så gott jag kan =)


Det var ett par som gick till doktorn så sa dom:
-Doktorn vi har ett litet problem här, det gäller när vi har sex, kan du kolla å se så allt ser bra ut.
Aa så satte dom igång och doktorn sa:
-Nee det ser bra ut jag kan inte se nått fel.
Aa då blev det 150 kr tack så mycket så gick dom.
Nästa dag kom dom tillbaka.
-Doktorn jag vill verkligen att du kollar för det är nått som inte är rätt.
Aa så satte dom igång igen å doktorn svara ännu en gång:
-Ne men jag ser inget fel, det ser bra ut.
Aa okej 150 kr tack så mycket så gick dom.
Tredje dagen ringde dom till doktorn å sa:
-Men doktorn vi skulle behöva komma i dag också det är nått som inte står rätt till.
Doktorn svarade då:
-Nee det tycker inte jag, för jag ser verkjligen inte vad problemet är.
Mannen:
-Men det är väll klart som fan att du inte SER. Hon är Gift så vi kan ju inte vara hos henne, och jag är gift så vi kan ju inte vara hos mig, och hyra ett rum kostar upp emot 700 per natt. Och hos dig kostar det 150 kr åt gången och snart har jag ju Frikort!!

Hahaha så rolig va den =)

Kommentera inlägget här :