Shopping

Alltid lika kul å Shoppa. Speciellt när man har pengar/pressentkort som enbart är mina för att spenderas på kläder till mig själv. Köpte inget annat till någon annan än mig själv, föruuuutom (host) tummvantar 2-pack till Lionell =)
Resten var enbart till mig =)
Och det blev:
  • Jeansleggins (Mörkmarinblå)
  • Jeansleggins (Mörkblå)
  • Oversize tröja (grå)
  • Kofta (grå)
  • Svart linne
  • Blått linne
  • Vitt linne
  • Blå genomskinlig skjorta
  • Grårutig skjorta
  • Paraply leopard
  • Halsband
  • Strumpor
  • Grå randig oversize tröja
  • Leopardsjal
Och sist men också minst Lionells vantar =)
'
Hittade inga bilder på resten Den rutiga gråa skjortan dom andra jeanslegginsen och på paraplyt.
Men men ni kan säker föreställa er =P allt e från H&M och Gina så =P haha
Nu ska jag mysa lite sen sova för imorgon är det back in business !
Ciao

Kommentera inlägget här :