Why God Whyyyyy?

Var ju hos BM u idag, och hon var osäker på om han verkligen låg kvar i samma läga som han vändes till eller om han gått tillbaka. VARFÖR LILLA DU GÖR DU SÅ HÄR MOT MIG?? =)
Hon kunde varken säga bu eller bä, för att hon var så osäker, så hon skickade mig på ännu ett ultraljud imorgon kl 13:30 förr att verkligen få det bekräftat hur han verklgen ligger.
Det blir det femte ultraljudet på denna lilla bebbe =P men skönt ändå att dom tar det hela seriöst och inte bara skjuter det fram å tillbaka å hit å dit. Så imorgon får vi det bekräftat och kommentaren jag fick lydde: "Så ligger han nu rätt, ankse du har den lilla ebben i helgen =P" HOPPAS!!!
.

.
Men en sak.
Är jag heeelt puckad som absolut inte vill genomgå ett vändningsförsök till med tanke på att de försökte tre gånger på första och det var typ det hemskaste jag vart med om. Inge kul alls. Så vill helst inte testa igen. Inge kul.
Men e jag helt puckad som helst står över ett försök till om det är så att jag måste?
.
Usch de e jobbigt!!

Kommentarer :

#1: Ella

Är allt bra med er? har försökt messa och ringa dig , men det går inte,är det nåt fel på din mobil?????? Kram!!

skriven

Kommentera inlägget här :