8 veckors rent helvete

Som inlägget precis innan predikade om att det alltid slutar väl, det är väll tanken som ständigt måste finnas i mitt huvud dom kommande veckorna.
Håller på med mitt examensarbete som innebär uppsatsskrivning i 8 veckor SAMTIDIGT så måste jag ta igen en geografi kurs från 2008! Så i fyra veckor kommer jag att läsa dubbla 100% kurser :-/ SAMTIDIGT som jag har ett hem och två barn hemma med en tvätthög som bara växer och växer samt en sambo som jobbar 8-17, PLUS att jag jobbar själv helger :-/
Hur har jag tänkt undrar ni ju då säkert och svaret på den frågan är:
Det har jag inte!
.
Det får bli som det blir och jag får helt enkelt prioritera!
Vilket jag har ganska svår med, måste alltid göra allt fast det inte finns tid eller ork. Men nu måste jag ställa in mig på detta så att jag kan ta ett långt och härligt sommarlov (med lite jobb) hahaha

Kommentarer :

#1: Hanna

Vilken geografikurs är det?

skriven

Kommentera inlägget här :