Sverige - Argentina

Jaaa vad säger man?
Besviken är nog rätt ord för den upplevelsen.
Dåligt spel av Sverige, otroligt dåligt, ingen kemi i sitt spelande ALLS, Zlatan fick tyvärr göra det mesta, om inte allt förutom målen, själv. Tråkigt för Argentinas spel var det absolut inget fel på dom lekte av sig till max och Lionell Messi spelade hela matchen! Otrooooolit!

Men inte nog med det, Sveriges publik.... hel ärligt?
Kan man ens kalla det publik?, det var närmare 50 000 åskådare på plats ändå var trycket i arenan nästan på noll, NOLL! Helt ärligt, det är ju piiiinsamt sverige, med en sådan stor inomhus arena och med så mycket folk ska trycket fan åtminstone ligga på 80!!! Argentinarnas lilla klack hörde mer, Pinsamt!

Man kan inte ens jämföra med matchen jag var och såg på i Skottland i höstas, matchen mellan Celtic och Barcelona, DET VAR SJUKT!!! MAGISKT; OTROLIGT! Något som inte ens går att jämföra. Det var lika stor arena som igår, lika mycket folk men trycket i Skottland låg på 150!!!! Det var sjukt dom var inte tysta en ända gång under 90 minuter och dom hade lagrat massa olika ramsor till skillnad från Sverige som hade typ två MAX tre....
Pinsamt...
 


Men jag fick i alla fall se mina två stora stjärnor Zlatan och Messi, och Messis bidrag var ingenting att klaga över han bjöd oss på ett grymt spel, tack för det! Även Zlatan trots att han inte fick speciellt bra hjälp av sina lagkamrater, surt för honom. Men han satte sig på bänken efter första, och jag förstår honom!
Jag är så sjukt fascinerad utav båda dessa spelare i just love Them!!!

Å nu vet ni vart min son fått sitt namn, om ni inte redan visste det ;-) Lionel Messi!
 

Kommentera inlägget här :