Barnförbud

Barnförbud på café/restauranger?
Okej eller inte?
Total Diskriminering om ni fråga mig, det är precis som att det hade vart förbud mot män/kvinnor eller förbud mot pensionärer. Hade det vart okej?
Förbud mot pälsdjur är en grej, med tanke på alla svåra allergier som finns men förbud mot barn? KOMIGEN!
.
Inte nog med att det redan är svårt för oss småbarnsföräldrar att gå runt i affärer och shoppa på grund av att det är trångt, eller att tillexempel gå på andra sociala tillställningar nu ska vi inte ens få kunna sätta oss på ett café för att varva ner med en kaffe, FÖR ATT VI HAR BARN? WTF?
Nej men absolut låt inte mina "huliganer" till barn störa er i ert kaffedrickande, jag kan ju köpa med mig en take away kaffe så slipper jag sitta med mina barn och störa allmänheten. Sjukt sjukt sjukt
Barn är barn, om du inte vill vistas bland barn så HÅLL DIG HEMMA! Det finns grymt bra olika kaffemaskiner man kan köpa nu för tiden, köp en sån inred köket lite mer "cafeit" there you go!!!
.
Döda inte typ det enda sociala liv vi småbarnsföräldrar har!

Kommentera inlägget här :