Nyaste medlemmen i familjen



Har alltid varit anit Bugaboo vagnarna, har tyckt att dom verkar instabila, rangliga, otåliga och faktist lite fula, men har på senare tid på nått konstigt vis varit sugen på en. Och så kom jag i kontakt med denna skönhet! Till ett otroligt bra pris! Detta är en bugaboo frog/cameleont, vilket betyder att det är blandat med olika delar från olika modeller på vagnen.

Frog är en av de första modellerna som gavs ut medan cameleont kom senare och har getts ut i tre olika cameleont varianter. Jag håller på att uppgraderar med ännu fler cameleont delar nu såsom sittdelsramen och klädseln, chassit ska jag låta vara då det är mer fjädring i den och mycket skönare att köra än de nyare modellerna. Sen är det även inte ställbart handtag vilket minimerar risken för att handtaget ska glida som många bugaboo cameleont ägare råkat ut för. 

Nu ska jag även lära mig sy egna sufletter till denna modell :-) 
Ska bli spännande!
Taggar: bugaboo, cameleont, frog;

Kommentera inlägget här :