1/1-2014

Nyår var lyckad och jag är så tacksam över att få avsluta året samt inleda det nya året med människor man älskar. Det finns inget bättre. Tack bära fina underbara vänner för en lyckad nyårsfest, love u all!

2013 har varit ett händelserikt år på både ett positivt och negativt sätt. Nära och kära har tyvärr lämnatoss, en av dom alldeles fööör tidigt, samtidigt som nya små nära och kära har blivit en del av vårt lilla klick! Det har vart bröllop och begravningar massa tårar av både sorg och lycka. Men i helhet har 2013 varit ett positivt år!
Jag är tacksam för det jag har och kunde inte ha önskat mig en finare familj eller finare vänner än de jag har! 

2014 kommer innehålla en hel del bröllopsplanering för min del då det är 364 dagar kvar, let The count Down begin!


Kommentera inlägget här :