Barnvagnsnörd

Beroende, galen, knäpp vet inte riktigt under vilken kategori jag hamnar under men allt förutom normal tror jag i alla fall när det kommer till barnvagnar. 

18!!! Stycken och min äldsta son är bara 4,5 år och dom senaste tre inom loppet på typ 1,5 månad!!! Helt stört i know speciellt när min minsta son fyller 3 i sommar och inte är speciellt vagnberonde då han älskar att gå som sin storebror och vi åker bil väldigt ofta haha men aa dessa har jag hemma just nu i alla fall:
Stokke Xplory
Bugaboo frog/camelont 
Emmaljunga ozone med cityjet sittdel
Quinny zapp 
Urbanjungle 
Och carena smart klockade jag hem igår för endast 995:- 50% på lekmer.se verkar som en grym sommarvagn till lilleman :)

Lite bilder på de senaste tillskotten i barvagnsväg: 






Taggar: bugaboo camelont frog stokke xplory Emmaljunga ozone cityjet urbanjungle barnvagn;

Kommentera inlägget här :