Mysfaktor

Kan man få för mycket mysfaktor i ett hem? Känns inte som det, speciellt inte nu när hösten knackar på dörren. 

Ända nackdelen är att man bor så himla litet och det händer att det lätt ser så himla stökigt ut. Men det hindrar ju inte mig från att bunkra upp med ännu mer kuddar och mysiga filtar. Så länge man ser potentialen så att säga 😜


Hemtrevligt är målet och jag känner att jag ialf är där, så att de e ju nice ialf ☺️
Jag har ännu inte nått mitt dröm hem, men jag är på god väg, det tar sin lilla tid att bygga upp sitt dröm imperie, men sen är ju frågan: blir man någonsin nöjd? Känns som att varje gång man nått en milstolpe mot sitt mål uppstår nya milstolpar. Men en följdfråga till det är ju då: hur kul är det att vara nöjd egentligen? Känns ju kul att alltid ha nått att sträva efter, och känslan som uppstår när målet är nått är ju grymt så fortsätt att sätta upp mål att nå, jag tror att det gör en starkare bara 💪😜👆
Små som stora mål!



Kommentera inlägget här :