När livet bara känns så där nice!

Älskar å komma till den där punkten i livet då allt bara känns så där nice ni vet!
Allt man gjort på senaste tid har bara innehållt en otrolig massa kärlek och jag har fått bra mycket tid till mig själv. Det betyder mycket. 
Så mycket som jag hittat på med mina vänner denna sommar har jag inte gärna gjort under 5 år, sen Lionell föddes.
Men jag har ingen ångest för det, för det är skönt att det varit som det varit under dessa 5 år, jag har lagt all min tid och energi åt min familj och varit 100% mamma och sambo. Det är inte mycket tid och tankar som gått till mig själv.
Men det kändes helt naturligt och helt rätt under dessa år, så den här sommaren kände jag mig redo för att få ängna lite mer tid till mig själv, komma bort och bara tänka på mig själv. Man behöver det ibland, för att ladda på sig energi och komma hem till familjen som en ny människa.
Trots att resorna kanske inte alltid har varit spaliknande, men jag har fått göra massa annat än å vara mamma :)
Besökt städer jag aldrig förr har besökt och det bästa av allt, med människor som kommit mig så otroligt nära på så kort tid och som betyder sjukt mycket för mig. Allt känns just idag bara så perfekt, och jag ska njuta av den känslan! 
Mindre än tre månader kvar till bröllopet och allt flyter på där med! 

Livet känns just nu så uuuuunderbart!
Ville passa på å dela med mig av min lycka och hoppas på fler inlägg!

With love // Lindah

Kommentarer :

#1: Anonym

Älskar dig!!! /Blen

skriven

Kommentera inlägget här :