Bästa dagen i mitt liv!

På riktigt, helt ärligt... Okej kanske näst bästa dag, jag har ju fött mina små grabbar också som va helt obeskrivligt, men detta är trots allt inte speciellt far away från den känslan! 😝

Allting gick som planerat, och att hela tiden tänka "att allt löser sig" hjälper verkligen, hella detta år med planeringar har vart såååå mycket nu när jag tänker efter. Men har hela tiden tänk "det löser sig", och det gjorde verkligen det!

Jag gjorde allt precis som jag själv ville ha det, jag tror helt ärligt om jag hade lämnat över det på någon annan så hade jag inte vart såhär nöjd. 

Ett tips: man kan aldrig vara ute i för god tid! 👍
På riktigt!
Är du ute i god tid? EBay, jag lovar eBay is The sheat! Jag vill inte veta vad notan hade legat på om det inte hade varit för eBay! Tack ebay 🙏😁

Jag bjuder på lite bilder från våran fantastiska dag som var fylld med enbart kärlek! 

SÅ MYCKET KÄNSLOR 😩❤️😍😝



Kommentera inlägget här :