Fet mys!

Söndagen var helt otroligt mysig =)
Lagade otroligt god mat, (
Fläskkontlett med potatisgratäng och bea sås, mmmmm =D Namnam
Potatisgratängen blev jätte god, det roliga med potatisgratäng är att den aldrig
blir den samme som den innan... de smakar alltid olika =P det är lie kul...
samma maträtt med olika smak =)
(ialfall min poatisgratäng) =P
De samma gäller Lassange, varje gång jag gör lassange så smakar den olikt
den jag gjorde innan =)
Lite kul sådär!

      image9      image6

Här e lite pictures från södagens mys!
Efter maten blev det vattenpipa framför tvn med e kopp te! =D

Jag köpte ju en ny vattenpipa efter att mina katter krachat min andra =( och tror ni inte att de läkte när jag kom hem =S men med lite folie och karlssons klister så löste det sig ;)

GTA släpps imorrn =D gissa om vi ska köpa det!!
det första vi gör imorrn =P haha

nu ska jag plugga lite teori =)
Å chilla framför tvn

Take care!!

Kommentera inlägget här :