Tenta Vecka

Denna vecka så är det tenta vecka, hela veckan =/
Både skönt och tråkigt =P
Tråkigt för det att jag vet att jag måste sitta hemma och plugga... Och skönt för
det att jag får välja plugga när jag vill =) inga bestämda tider...
Får plugga i min egen tackt, men sen så är det inte speciellt jobbiga tider
i skolan när det inte är tenta vecka ändå, så hehe

Men men...

Tjej Kväll i Tumba Centrum i kväll 19-21.
Ska bli intressant och se vad som händer...jag jobbar dock, men det är ju kul
det med, kan ju gå runt och kolla lite ändå =) och se vad Centrummet har
att erbjuda =P

Annars så är det mest bara plugg denna vecka, ska åka till Hgs också och hänga
mina kära vänninor lite också =D har ju fått en ny Gängmedlem!

MIKO!

Q:s lilla Chihuahua! Så underbart söt, va och hämta honom i söndags, såååå liten =)
Ska lägga upp bild sen på han =)

yeye ha det så gött!

Arivederci!

Kommentera inlägget här :