Lyckligt slut

Japp som sagt så var ju jag barnfri igår =) så då blev det utgång med
tjejerna. Vi började lördagen med en femkamp på Gröna lund vilket var
någonting jag varmt rekomenderar om man vill hitta på nått en helt vanlig
lördag eller varför inte en fredag eller tråkig söndag =)
Femkampshäftet kostar 250 kr om man ska ha plus häftet vilket jag tycker
att man tjänar på efter som man får 120 kr att äta för istället för 60 och 7
stycken femkmpskuponger istället för fem.
Plus att man får två valfria åk i båda häftena.
Och det valfria åket blev ju naturligtvis INSANE!!! Vilket var det bästa jag
gjort hitills i mitt liv (Förutom att föda Lionell =)) Den var heeeelt galen, det
ända negativa var dock att den var så kort. Men den var sjuuukt skön, och
den är nått jag varmt rekomenderar, det är nått som jag tycker ALLA borde
göra innan man dör, ni kommer ångra er annars d e d =)

Sen bar det av ut, planerna krachade dock lite, det blev inte som planerat.
Vi var tvungna att tråkigt nog planera om in i det sista vilket inte e så lätt
kl 22:00 på en lördag kväll. Men va ska man göra? Vi ville ju inte att kvällen
skulle förstöras. Så efter planerna satte vi på oss party outfiten och begav oss
till 54, vad vi gick igenom innan vi hamna där behöver vi inte nämna nu, det
stannar mellan oss tjejer Right? haha
Det var helt okej där faktist jag hade det jätte trevligt vilket jag hoppas att alla
andra också hade =) Det vart en hel del öl och cider och nån drink, sådär alldeles
lagom =) Kvällen slutade ju självklart då på Donken =P
Och vida halv fem var jag hemma nöjd och belåten. Att efter en hela dag utan sin
bebis få lägga sig brivid underverket var helt otroligt =) hehe saknade han nå så
otroligt =P hehe

Idag har Stor inspelning på Rålis så de bär av dit nu, måste kila =P
Hoppas ni haft en super trevlig helg! och att söndagen bilr den samme!
BYE!

Kommentarer :

#1: jossan

Vännen de va så kul att du va me igår <3

DU är bäst! massa pussar till dig från mig!

skriven
#2: Tina

LINDA!!!

va kul att du hade d kul när du va ute,d behöver man för att orka,men visst e d guddomligt att få krypa ner brevid dom&BARA LUKTA PÅ DOM,åhh d finns inget som bräcker det!!!kramar till dig ifrån Fam Linder...

skriven

Kommentera inlägget här :