Tatuerar mässan!

Idag var det besök hos BVC och allting såg suuuper bra ut...
Han följer kurvan som han ska och växer så fint... Nu väger han 5790 g
Och är 59,5 cm lång =) så hn växer så att det knakar =) det är skönt.

Annars har jag inte hunnit med så mt mer idag mer än att hämta Samir
i skolan och sen hem.
Men strax blir det att bära av till Tatuerar mässan!! i Mynchenbryggeriet =D
Ska  bli oerhört spännande ville ju dit förra året men bler icke så, men iår blir
det tammefan mej av =D glad e jag för det!!
E så sugen på en till asså... Vill ju helst ha en hel ryggstatuering med himmel, land och
hav tema, och på nått sätt bygga in dom jag redan har =) Vingarna på övre ryggen är
nog inte så svårt att bygga in eftersom dom tillhör ju på himmlen men Tribalen i svanken
kankse däremot blir svårare eller inte, har man god fantasi går allt =)
Nu låter det som at jag verkligen ska göra det, men det blir nog aldrig av det är bara en
dröm som jag har som kommer förbli en dröm =P
Men det är inte fel att drömma =)
Det ska bli intressant och se på Mässan vad som finns =)

Ha en helt underbar fredagskväll allihopa!!!

Kommentera inlägget här :