Bad Update

Sorry för en dålig uppdatering, har inte riktigt haft tid =P
(leker helt upptagen)
Nee men det har vart mkt för att vara en Lindah =)
Lördagen var det mongolisk restaurang med riktigt god buffé *mums*
Det var en helt Ok restaurang, Mandarin City hette den på Sveavägen 33 =P
Riktigt mumsigt.
Sen vart det en liten utgång, eller kan man kanske kalla det bar runda haha

Började på Baltazar sen vidare till Fenix och slutade på Malmens bakficka eller
vad stället hette =P
Det var mycigt...kom hem runt halv 4 eftersom man helt plötsligt skulle dra fram
klockan en timma.... Så sent har jag inte vart hemma på länge. hehe
Men det var super kul och mysigt, fasstän det blev alkoholfritt för min del =)

Söndagen spenderarde jag hemma hos Systeryster med övningskörning
hela dan, det gick super bra =) sen Tacos till middag, sen fick jag köra hem..
Har ju bokat uppkörning nu =) den 20 Maj är det dags!!
Måste ju ta det nu fan =)

Det var min helg, nå hur har eran helg varit? Tell me, nått roligt?

Bye!!!

Kommentarer :

#1: Q....

Ricktig BAD update.. kan ja ju säga d va ett ta sen......... ska man behöva tjata :P??!

skriven

Kommentera inlägget här :