Mors Dag och Födelsedag

Grattis på Mors dag! Och Grattis på födelsedagen!
Skulle tända ett ljus för mamma för att det är morsdag och för pappa för
att det är hans födeslse dag, men hittade inget =/ usch... Känns hemskt,
men jag tänker på er varje dag ska ni veta! och ni har den absolut största platsen
i mitt hjärta. Ska besöka gravarna så fort jag får tid, har inte vart där på ett tag
känns så skönt nu när man har körkort, kan man åka ut lite oftare... Saknar er!

Dagen tillbringade jag hos min kära foster mamma! Grattis på mordag =D
Hon fick lite pressenter för att hon är den hon är!
Hon fötjänar så mycket mer, men så svårt att ge =) hehe
Vi hade suuuper mysigt, tog med mig Laila också så att hon fick träffa Sparkie
och dom var ju som gjoooorda för varandra, Gud vad dom blev kära! Dom lekte
som bara den, Sperkie som e 11 blev som en valp igen... Dom hade det sååå
bra och när dom inte lekte låg dom brevid varandra och pussades som bara den
sjuuukt söta...Lägger upp lite Pics imorgon, orkar inte nu =P
Men det var hur mysigt som helst! Vi måste ta dit henne fler gånger, det behöver Sparkie.

Nu kallar sängen på mig, Time to go!

Bye!

Kommentera inlägget här :