Mycket Planering - Ingen stress

Japp då är det typ bara två dagar kvar till Lillens Namnfest, och  det kommer huuur mycket folk som helst... Och jag har typ inte gjort nå mer än att bokat lokalen =S Och det konstigaste är att jag inte alls känner nån stress? Sjukt, men det kommer väll, det finns såå mycket att göra...
Checklista:

  • Maten (Check) Samirs mamma lagar alla mat =)
  • Inhandling av maten (står vi för)
  • Fadderbreven till faddrarna
  • Kolla upp ifall faddrarna vill göra något speciellt
  • Ringa och dubbelkolla med alla vilka som kommer
  • Tårtan (gör jag själv med hjälp av tjejerna)
  • Hemliga efterrätten (Hjälp av tjejerna)
  • Fixa Lokalen
  • m.m

Aa det är säkert nånting jag glömt, men på ett sätt så finns det inte så mycket mer än att ringa runt och fadderbreven som man kan börja med redan idag... Maten, tårtan inhandlingen måste vi ju vänta med lite tills framöver , det kan ju bli gammalt =) Så nu måste jag bara lägga undan pengar...
Och så är vi ju inte heller sådär jätte rika, så det blir ju att samla ihop, lite hjälp får vi ju...Men men, det löser sig ju, har ju lite skulder som ger mig lite ångest också, men de kanske förstår =)

Idag är det ju min och shams 3 års dag också =) men får se vad vi hittar på, har ju inte så mycket pengar som sagt =(

Aja nu ska jag till vårdcentralen med Lillen han e jätte rosslig =(

Se ya!!

Kommentera inlägget här :