Det var droppen!

Igår var jag på jusk för att handla lite saker till Shams far, så står jag och väntar på bussen för att ta mig hem, jag har super ont i huvudet och mår lite små illa dessutom började jag kallasvettas, har ingen aning om varför =S aa i allafall, jag står där 20 minuter för att bussen är försenad, sen när bussen väl kommer så är mitten dörrarna trasiga =S okej så jag går längst bak, det finns ingen direkt vagnplats men det var lite större än vanligt så jag tänker " aa men jag ställer mig här..." Ne men då säger busschaufören " Tyvärr får du inte stå där..." nu måste han skämta med mig...vad vill han att jag ska göra, vänta ytterligare en halvtimme på nästa buss bara för att idioten själv åker runt med en TRASIG buss! jag blir så jävla lack asså, tro mig han fick höra ett å annat, och det ända han säger efter att jag fått mitt lilla utbrott, "Du få ringa SL jag kan inte hjälpa dig..." Gaaaaah ville bara döda honom...

Men äre inte dåligt, vafan åker han runt med en trasig buss för?, då är det ju helt omöjligt för oss med barnvagnar att åka med... Va fan e d för nått, helt ärligt håller ni inte med? Idiotiskt, blir skit lack, så jag gick till Babyland å fördrivde tiden där...

Skit kul hade vi (jag och Lionell) vi pröva vagnar, sängar, leksaker allt som gick och pröva hahah han tyckte det var skit kul =) Sen var jag ju tvungen och köpa en extra snutte, man vet ju aldrig... Tyvärr fanns det ingen exakt lika dan som han har...
 så jag köpte en dessutom är det en speldosa, så nu har han 2 =) haha och han ska med sig båda överallt så söt när han kryper omkring. Man ser att det är lite bökit, han vet inte riktigt hur han lättast ska få med sig båda =)

Aja nog med det, vi prövade ju barnvagnar också, Och JA jag vill ha en ny, jag är sån, kan inte ha samma sak för länge =) Så nu har jag satt ut den på blocket och redan 3 st intresserade =D och jag satte in den halv 7 igår =P så det e ju bra...Och så vill jag ha den här istället:  
Den gillade även Lionell, så den blir det så fort jag fått min vagn såld =D hihi

Ne nu ska jag kolla till Lionell, han har sovit vääääldigt länge nu, var ju ute på promenad med hundarna ca 1 timme..

Ciao

Kommentera inlägget här :