Djurgården-Brommapojkarna

Idag är det min första dag på mitt nya extra jobb som Min kära vänn Josefin fixa åt mig =)
Det är på Stadion på fotbollsmatcher där jag ska sälja öl å sånt till dom som är där och kollar, va kallar man dom, Fansen? eller ne nått annat, aa iallafall dom som e där å kollar på matchen.
Ska bli super kul, ska vara där halv 6 för att gå igenom kassan å så, sen börjar matchen 19:00, och det är ju sesongstart så det blir säkert mycket folk =) Gud va kul!! Sen e ju Djurgårdeninte riktigt mitt favorit lag, men va fan it brings me money!!

Och dom pengarna går raka vägen ner i London Kassan!!!
Flyget e ju bokat nu, kanske redan har sagt det, men jag säger det igen för att det ska bli så jävla kul!! Den 3 Juni bär det av, i know det är långt kvar men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!!! Och vi kommer hem den 6 Juni! Gud vad jag längtar!

London Baby!!

 

 

LONDON BABY!! HERE WE COME!!!

Kommentera inlägget här :