Lite nytt

Igår blev det lite besök på Ikea och Rusta för att inhandla lite nytt till hemmet...Vi ska fixa tvättstugan nu så vi köpte klädhängare tvättkorgar osv... Ska bli kul, nu är det bara en ny tvätt maskin som gäller =D

Lionell fick även den efterlängtade och omtalade gåvagnen av sin Kära farbror. Och den tycker han är super rolig att gå runt med, han e sååå duktig min lilla plutt, med jämna mellanrum så står han ju själv utan stöd har TOM tagit ett steg, men det var inte sådär wow han gick!! Utan mer att han står själv, han har gjort det längr perioder så snart kommer det nog. Jag tror att gåvagnen kommer hjälp lite på traven.
Den e super fin =)



Idag blir det att bära av till stan för att inhandla till Maskeraden imorgon=) Ska föst käpa tyger till våra kläder, S oranga "Klänning" å blåa slips och min Vita klänning, Jag kommer inte göra så avanserat som på blden =P Min kommer vara helt vit bara =) sen ska jag försöka hitta sånna där stora pärlor som hon har runt halsen på fingret å i öronen. Tänkte kolla på panduro om det finns frigolit bollar, sen bara gära örhängen och halsband med de =)
Det är ju detaljerna som e viktigast, ingen lyckad utklädnad om man inte kör allt! Dock kommer jag nog strunta i Oranget hår som hån har, har ju sjlv lite rött =P...OM jag inte hittar nån super billigt peruk, kanske hittar en clown peruk jag kan göra om haha...

Sen hoppas jag på att få låna Emz mammas symaskin för att syihop allt =P

Å sjäääälvklart kommer bilder på resultatet sen, Vi komer rocka HÅRT på maskeraden! Eller va säger ni?

Kommentera inlägget här :