Long time no see

Ja det var ju ett tag sen, men a woman gotta do what a woman gotta do!! Alltå jobba! haha workaholic thats me. Men det är pengar! =P
Utan mitt jobb hade jag ju aaaaaaldrig haft råd med något så viktigt som mina glasögon!! YES har äääääntligen införkaffat mig det. Så att jag slipper bli blind runt 40 års åldern. Har ju hela mitt liv vart glasögon behövande. Men hur många år av mina 22 har jag använt det? Det är en annan femma =O Nu har jag ialf äntligen införskaffat mig, 2 par dessutom. Och är suuuuuper nöjd. Jag tänkte att om jag ändå ska ha glasögon så tänkte jag köra på rejält och inte skaffa några fjuttiga utanbågar-glasögon. =P Ett par svart lite större bågar och ett par tunnare silver större bågar =P Jäääätte fina, shams gillar dock inte så mkt dom svarta, but i like them!!
Här är några suuuper dåliga bilder, men huvudsaken är ju the glases =P så kolla främst på dom inte min min eller hur jag blev på bilden hahahha
Vad tycks??

Kommentera inlägget här :