Söndag - Vintertid

Idag blev det ju då vintertid, och mab fick sova 1 timme längre! Men va hände?
Jag vaknade imorse och min klocka visade halv 10 på mobilen. Och skönt tänkte ju jag 1 och en halv timme kvar tills jag ka åka för jag ska ju dra tillbaka klockan 1 timme så egentligen är den ju halv 9 =P. Tänkte jag. Gick ner i köket och klockan visar HALV 11!!! OMG min mobil är redan omställd, en när började mobilerna ställa om ig av sig själv?!?! STRESS var det ändå som gällde. Det var bara att skippa en underbar frukost pussa Lionell och shams och ta bussen. Fyyyyy va irriterande. Vaknade med känslan om att allt skulle kunda hända i lugn och ro med planering. Och så vänder allt på grund av att MOBILEN ställer om sig SJÄLV?!?! WHAT! snacka om irriernade sart på morgonen... Så tom i magen sat jag på bussen till Huddinge hungrig som bara den...KUL. Men äsch skit samma handlar frukost på Pressbyrån för 39 kronor. Det blir bra. På vägen dit ska jag ta fram banlomat koret. Och ni kan ju bara tänka er hur det sltuar!!  BANKOMATKORTET LIGGER KVAR HEMMA!! Tokig som jag blir så ska jag vända och gå tillbaka till tåget. Och då vänder ALLT!

Samtidigt som jag ska lägga ner plånboken i väskan tittar jag ner på marken, och där ligger det en ihopviken 50-LAPP!!! Japp ni hörde rätt, där ligger den, 50-lappen ihopviken och blöt och bara väääääntar på att jag ska köpa min frukost med den!! nacka om at min jobbiga och irriterande morgon vände ! =) haha LINDAH TUR kallas det där. Tur i Oturen =P
Hahahaha
Så glatt åkte jag till jobbet, dock fortarande lite hungrig men va fan man kan inte få allt!! hahaha

Kommentarer :

#1: mia

Lucky u!! Har dina muggar här från Lotta =))

skriven

Kommentera inlägget här :