Lugn Nyår

Denna stress inför en dag som återkommer varje år. Va ska man göra? Vart ska man vara? Vad ska man ha på sig? Gaaaah hur orkar man? Jag kan erkänna att jag va lite sådär inför idag , men sen insåg jag wtf för vad egentligen? Jag har två barn nu en som
Dessutom bara e 4,5 månader så va ska man stressa ihjäl sig för?
Verkligen jätte kul om det verkligen finns något att göra om man ordnat fest eller är bortbjuden eller liknande men att stressa upp sig är liiite to much ärligt finns det inget att göra är det ju inte heeeeela världen att sitta hemma å mysa med lite godis och någon skön rulle. Skiiiiiiiiit iiiii!! Nyår kommer vaaaaaarenda år resten av ditt liv ;-) du dör inte!
Vår nyår blev riktigt mys hos farmor med farbror + dotter och farmor.
Käka middag, Taco Tallrik ;-)
Vid halv 11 va vi ute och smällde lite för barnen sen gick vi in och nu sover alla tre :-) nu fram med vuxenmyset och fira in det nya året!
.
Oj det där kanske lät lite konstigt haha med det mena jag ju självklart ännu mer godis snacks och coccosbollar !! Haha
.
Gott nytt år på er detta blir 2011as sista blogginlägg hoppas året har vart underhållande och att 2012 blir ännu bättre!!

Kommentera inlägget här :