Dagarna rullar på

Dagarna går här hemma, och det jobbigaste är nog nu att börja vänja sig med att lilla sessan inte är här hemma längre =/
Det har hänt att jag är på väg å ska göra mat till henne, eller ropa på henne för att gå ut å upptäcker tillsist att det finns ju ingen liten sessan att mata, eller att gå ut med...
Det är suuuper tufft!
Det tuffaste är nog att plocka undan alla hennes saker som påminner mig hela tiden och gör att jag bara brister i gråt, kan nog inte räkna längre hur många gånger det har hänt hitills =(
.
Men det har varit svårt att ta tag i det, samir har fått göra det åt mig.
Det är konstigt hur man kommer in i någon konstig liten bubbla när något händer som ändrar hela ens vardag. Jag är helt inne i att bara rennsa rensa rensa här hemma och storstäda hela huset, nästan så att jag börjar möblera om tom, jag tror att det handlar om att man inte vill att för mycket ska påminna om det som var innan det hände, att man vill få lite förändring.
.
Idag fortsätter nog städningen här hemma, inte det lättaste med en rastlös liten 10 månaders här hemma =P men det går sakta men säkert.

Kommentarer :

#1: Nattan

vad är det som har hänt?

skriven

Kommentera inlägget här :