Inte riktigt

Jag måste erkänna för er kära vänner att jag tappat lite det här med den Strikta LCHF.
Jag äter fortfarande inga kolhydrater till varken frukost, lunch eller middag, men det har kanske hänt nån gång att man smakat lite godis, chips eller liknande =O , men jag kör på, jag vill ju verkligen det här!!!
Men jag märker ju absolut skillnad, det gör jag ju absolut, så om det gått fasst än jag fuskat såhär så tänker jag på hur det hade funkat ÄNNU bättre utan fusket! haha men jag kör på =D
Godiset e nog det svåraste =/
.
Måste få in alla rutiner lite mer!
Sen tror jag att det kommer flyta på =P
.
Ikväll blir det korvgryta!!!
Som korvstroganoft med vispgrädde i och lite chorizo också, barnen och mannen får ris till =P jag gör någon god sallad med paprika, feta och avokado =P

Kommentera inlägget här :